Alte interviuri
Optiuni
Numele tau:* Orasul/Locatia:* Email-ul tau:* URL site personal: Comentariu:* trimite comentariul
Numele tau:* Email-ul tau:* Numele prietenului:* Email-ul prietenului:* Adauga mesajul tau: trimite comentariul

Monica Tatoiu:Descopera secretele femeii care vinde frumusetea

 "Niciodata o femeie nu va castiga o confruntare profesionala cu armele masculinitatii", ne spune  Monica Tatoiu intr-un interviu acordat Feminis.ro in care a acceptat sa vorbesca despre succesul in afaceri, comertul viitorului, frumusete, relatii de cuplu si cliseele din societatea romaneasca.

Sunteti una dintre cele mai cunoscute militante pentu drepturile si independenta femeii, fiind un model de succes pentru multe dintre femeile din Romania. Cum ati reusit sa va faceti un nume in mediul de afaceri?

Trebuie sa incep prin a nu fi de acord cu aceasta formulare. Nu sunt o militanta pentru independenta femeii. Consider ca barbatul si femeia ,relatia lor trebuie sa fie una de colaborare,fiecare aducand in echipa(famile sau job) cate o dimensiune specifica de reflecatre a realitatii.Mai ales acum intr-o perioada de puternica recesiune economica societatea are nevoie de solutii creative de sorginte masculina si feminina . Creativitatea implica costuri mai mici in derularea proceselor.In ultimii 20 de ani am importat modelele occidentale ale feminismului agresiv ,femeia independenta, familia uniparentala, femeia ce se poate substitui barbatului ,razboiul dintre sexe. Scaderea calitatii in educatie a deturnat continutul acestor mesaje si a generat derapaje in atitudinea tinerelor fete bineinteles cu ajutorul mass media. Cel mai des intalnit rezultat il constituie scaderea numarului de nasteri la fetele cu varste cuprinse intre 20-30 si cresterea cazurilor de sterilitate la femeile de peste 30 de ani.

Sectorul business desi nu mai este eminamente masculin este in continuare dominat de barbati. Cum este privita o femeie de afaceri in Romania si care sunt principalele probleme cu care se confrunta? Ce sfaturi le-ati da femeilor care vor sa se impuna in acest sector?  

Omul de afaceri si managerul unei companii au responsabilitati  diferite.In timp ce omul de afaceri cauta oportunitati de a-si investi banii,managerul este responsabil de eficientizarea  investilor oamenilor de afaceri. In sectorului managementului de business intalnim o pondere mai mare a femeilor decat in cea de investitionala. Acum in perioada de criza avem nevoie de un management creativ, actiune rapida, inovatie si curaj in luarea unor decizii neconventionale, Aici femeile au conducerea.Liderul femeie pe langa multe calitati are bineinteles si defecte. Femeile sunt patimase si preocupate excesiv de detalii. Am intalnit multe femei manageri mai ales in multinationale care incearca sa copieze comportamentul masculin.Cea mai mare gresala. "In sameless there is no strength".Niciodata o femeie nu va castiga o confruntare profesionala cu armele masculinitatii.Noi avem armele noastre,trebuie doar sa avem intelepciunea de a le folosi cu tact si bun simt.

Cum sunt echipele formate din femei fata de cele mixte sau formate din barbati?

Cele mai eficiente echipe sunt cele mixte pentru ca aduc atunci cand exista dialog si deschidere spre invatare mai multe dimensiuni in analiza si decizie.

Ati declarat ca ati castigat 1 milion de euro din vanzarile din mediul online. Cum ati reusit aceasta performanta? Ce oportunitati credeti ca are businessul de frumusete din Romania in online in anul de criza 2009?

Conduc o afacere de vanzare directa,adica intre produs si consumator exista doar veriga consultantului.Acest tip de comert este cel al viitorului. Acum cand timpul se contracta oamenii cauta sa economisesca tot mai mult din el pentru a se bucura de prieteni,familie, copii,lume. Comanda on-line,cataloagele on-line informatiile pe care tu consumatorul le accesezi,le cauti sunt personalizate pentru ca tu decizi ce,de unde dintr-o oferta mult mai mare decat a oricarui magazin clasic,oricat de mare ar fi el,iar pretul pe care il platesti  este mult mai mic .Consumatorii de maine sunt clientii internetului.

Ce sfaturi le dati romancelor in materie de frumusete?  

De 15 ani de cand lucrez la companie nu folosesc decat produsele pe care le vand desi multa lume nu crede.In materie de produse cosmetice este ca si in moda , exista creatori care ti se potrivesc si altii pe care ii admiri dar hainele lor nu "te imbraca". Pentru mine hainele potrivite sunt cele create de Marni, urmate de Marc Jacobs iar in materie de cosmetica Oriflame.Femeile care sunt preocupate de frumusete stiu ce inseamna sa iubesti o marca.Ca sa iti cumperi ceea ce ti se potriveste trebuie sa stati de vorba cu tine inainte foarte serios,sa te intelegi si mai ales sa te iubesti asa cum esti cu bune si mai putin bune.

 

Citeste interviul integral pe feminis.ro

Publicat Miercuri, 1 Iulie 2009 - 12:39
Cuvinte cheie: Monica Tatoiu, frumusete, succes, sfaturi, mentalitate, afaceri, barbati, sexualitate | Afisari: 65,535
Comentarii
Nu s-a publicat nici un comentariu pentru acest material.

VREMEA

Acum:
Temperatura:
Umiditate:
Viteza vantului:
:
Temperatura minima:
Temperatura maxima:
:
Temperatura minima:
Temperatura maxima:
Ultima actualizare:
Vremea in alte localitati:
Store Hours