CUM POT COMPANIILE SA MASOARE NIVELUL DE SATISFACTIE A CLIENTILOR IN SOCIAL MEDIA
Stiri similare
Optiuni
Numele tau:* Orasul/Locatia:* Email-ul tau:* URL site personal: Comentariu:* trimite comentariul
Numele tau:* Email-ul tau:* Numele prietenului:* Email-ul prietenului:* Adauga mesajul tau: trimite comentariul

Cum pot companiile sa masoare nivelul de satisfactie a clientilor in social media

tinand cont ca peste 55% dintre clientii cu varste intre 25 si 34 de ani prefera retelele de socializare ca mijloace de interactiune cu companiile private, managerii departamentelor de servicii pentru clienti sunt nevoiti sa isi adapteze instrumentele de monitorizare pentru ca acestea sa fie conforme cu obiectivele de performanta in ceea ce priveste nivelul de satisfactie a clientilor. Potrivit Interactive Intelligence Group Inc. (Nasdaq: ININ), furnizor global de solutii software si servicii dezvoltate pentru a imbunatati experienta clientilor, exista trei indicatori principali prin care poate fi masurat gradul de satisfactie a clientilor in social media: redresarea opiniei, numarul de tweet-uri necesar rezolvarii unei probleme si solutionarea de la primul contact in social media.
Mai multe detalii pe Capital
Publicat Marti, 29 Aprilie 2014 - 15:19
Cuvinte cheie: | Afisari: 55,810
Comentarii
Nu s-a publicat nici un comentariu pentru acest material.

VREMEA

Acum:
Temperatura:
Umiditate:
Viteza vantului:
:
Temperatura minima:
Temperatura maxima:
:
Temperatura minima:
Temperatura maxima:
Ultima actualizare:
Vremea in alte localitati:
Store Hours