CU VANZARI DE MILIOANE DE EURO STIMULATE DE EURO 2008
Stiri similare
Optiuni
Numele tau:* Orasul/Locatia:* Email-ul tau:* URL site personal: Comentariu:* trimite comentariul
Numele tau:* Email-ul tau:* Numele prietenului:* Email-ul prietenului:* Adauga mesajul tau: trimite comentariul

Castigatorii meciului Romania-Olanda: Media Galaxy, Flamingo si Domo

In cazul in care nationala de fotbal ar fi invins Olanda si s-ar fi calificat in sferturile de finala ale EURO 2008, Media Galaxy ar fi trebuit sa dea inapoi celor care si-au cumparat televizoare cu ecran LCD si plasma peste 300.000 de euro, reprezentand 15% din valoarea incasarilor din perioada 17 aprilie-9 iunie, care s-a ridicat la peste 2 milioane de euro.

Retaileri de electronice au profitat de participarea Romaniei la turneul final din Austria si Elvetia si au derulat promotii in cadrul carora s-a mers si pana promisiunea returnarii intregii valori a produsului achizitionat.

Media Galaxy promitea 15% din pretul de achizitie in cazul in care Romania se califica in sferurile de finala, 25% in cazul in care jucau in semifinala si 45% daca tricolorii ar fi devenit campioni europeni, situatii in care Media Galaxy ar fi trebuit sa returneze 500.000, respectiv 900.000 de euro. Dar ratarea nationalei lasa in buzunarele Media Galaxy incasari de peste 2 milioane de euro, inregistrate in mai putin de doua luni, dupa o crestere de 200% a vazarilor pentru aceste produse.

Precautia pe care si-a luat-o Flamingo International atunci cand a lansat campania pentru EURO 2008 de a returna intreaga valoare a produsului achizitionat numai in cazul in care tricolorii deveneau campioni europeni, nu a avut in cele din urma justificare. Spre deosebire de Media Galaxy, care a inregistrat cresteri ale vanzarilor de 200% pentru televizioare cu ecran LCD si plasme, Flamingo nu a inregistrat decat majorari de 50% fata de o luna obisnuita.

Precauta a fost si compania DOMO care ar fi rambursat intreaga valoare a produsului achizitionat daca Romania ajungea in finala Campionatului European. Reprezentantii companiei nu au dorit sa ofera informatii referitoare la evolutia vanzarilor in contextul derularii acestei campanii.

Astfel, chiar daca tricolorii nu au reusit sa contribuie la cresterea capitalui de imagine al Romaniei prin prestatia de la turneul final din Austria si Elvetia, suporterii entuziasti au bagat in buzunarele retailerilor de electronice, ale producatorilor de bere si de echipamente sportive, dar si ale agentiilor de turism, cateva sute de milioane de euro, in contextul in care pentru aceasta perioada berarii au estimat cresteri de 10-15%, ceea ce inseamna 150 de milioane de euro, iar producatorii de echipament sportiv se asteapta la cresteri ale vanzarilor de pana la 50%.
Publicat Miercuri, 18 Iunie 2008 - 20:21
Cuvinte cheie: domo, altex, flamingo, flanco, plasme, tv, lcd, electronice, euro 2008 | Afisari: 65,535
Comentarii
Nu s-a publicat nici un comentariu pentru acest material.

VREMEA

Acum:
Temperatura:
Umiditate:
Viteza vantului:
:
Temperatura minima:
Temperatura maxima:
:
Temperatura minima:
Temperatura maxima:
Ultima actualizare:
Vremea in alte localitati:
Store Hours