Alte analize
Optiuni
Numele tau:* Orasul/Locatia:* Email-ul tau:* URL site personal: Comentariu:* trimite comentariul
Numele tau:* Email-ul tau:* Numele prietenului:* Email-ul prietenului:* Adauga mesajul tau: trimite comentariul

Cum au ajuns 100 de dolari la 10.000.000 de oameni

Creativitatea, ideile geniale, pasiunea pentru ceea ce faci, experienta, planificarea minutioasa si oamenii sunt uneori singurele arme in lupta cu bugetele infime pentru realizarea unui proiect. Cu toate acestea se poate sa faci o campanie care sa atinga zeci de milioane de oameni chiar si cu 100 de dolari! Cum este posibil? Afla intr-un interviu acordat Feminis.ro de "mama" lui Firmin, Oana Boca!

"Buna!
Numele meu este Firmin.

Multi m-ar caracteriza intr-un mod barbar, si anume drept "un sobolan". Nu-i contrazic, pot doar sa completez: "Sunt un sobolan devorator de carti!". Fireste, am si eu limitele mele, nu suport orice. Imi displac in mod special cartile cu si despre neamul rozatoarelor. Chestie de gust... In rest, citesc aproape orice. Sunt, daca vreti, un exemplu viu al faptului ca lectura te hraneste si te umanizeaza".  


Ce parere aveti despre mesajul de mai sus? Il cunosti pe Firmin? Nu? "Mama" lui Firmin, Oana Boca, director de imagine al Polirom ne spune cum a luat nastere personajul si cum a fost posibila realizarea unei campanii de promvarea a cititului cu numai 100 de dolari.

Cum v-a venit ideea de a face o astfel de campanie?
 
Sincer nu stiu cum mi-a venit ideea. Pur si simplu am vazut cartea, am citit-o si m-am gandit  ca se preteaza unui astfel de campanii. Farmecul aparte al personajul este, de asemenea, unul dintre motivele pentru care am decis sa initiez campania. La fel, pretul relativ mic al cartii (22,95 lei) - si deci accesibilitatea - a fost inca un argument in favoarea includerii romanului intr-o campanie de promovare a lecturii.
 
Cum ati dezvoltat campania? Care au fost principalele etapele pe care le-ati urmat?

In momentul in care am decis sa transform aparitia ei intr-un eveniment, cartea lui Sam Savage se vindea slab in tarile de limba anglo-saxona si bine in Spania, Germania si Franta. Am mizat, insa, pe cateva elemente, dintre care cel mai important este mesajul cartii, farmecul personajului principal si accesibilitatea acestei carti.

Am avut un scop clar, provocarea interesului pentru lectura in randul persoanelor active, utilizand si adaptand modalitati de promovare neconventionale, relativ noi pe piata autohtona de carte si obiective clare: sa determin minin 5.000 de persoane sa achizitioneze romanul Firmin, sa implic minim 15.000 de persoane in discutii despre Firmin si importanta lecturii, sa creez un orizont de asteptare cu privire la urmatorul roman semnat Sam Savage si sa consolidez imaginea colectiei "Biblioteca Polirom" si a editurii pe piata.

Citeste articolul integral pe Feminis.ro.
Publicat Marti, 6 Octombrie 2009 - 10:33
Cuvinte cheie: Poliron, Firmin, Sam Savage, Oana Boca, biblioteca, bani | Afisari: 65,535
Comentarii
Nu s-a publicat nici un comentariu pentru acest material.

VREMEA

Acum:
Temperatura:
Umiditate:
Viteza vantului:
:
Temperatura minima:
Temperatura maxima:
:
Temperatura minima:
Temperatura maxima:
Ultima actualizare:
Vremea in alte localitati:
Store Hours